Kumppanit

Keskustelut » Ulkona keittiöstä (off topic)

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 85 / 103

Re: ILON AIHEET!
Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 11.10.2011 13.06

Sain itseäni niskasta kiinni ja siivosin koko huushollin ja nyt on sairaan hyvä mieli!

Kirjoitti: Simoinen Viestejä: 833
Päiväys: 12.10.2011 13.41

Lainaus:
Taskuvenus

Vakuutusyhtiöt ei ole ilonaiheita winking smiley Ei silloin, ei nyt eikä tulevaisuudessa grinning smiley Byrokratian ja pilkun viilauksen korostuminen sen sijaan on, heitetään se maalaisjärki lopullisestikin menemään ja tuijotetaan vain mitä paperi sanoo tai kuten pikku-britannia ohjelmassa tämän erään "rouvvan" tietokone: Tietokone sanoo EI. Näimpäti näin smiling smiley

Vakuutusyhtiö ei mitenkään informoinut tuollaisen korvauksen mahdollisuudesta, sain kuulla sellaisesta pari vuotta myöhemmin aivan sattumalta.

Kirjoitti: mag-morsian Viestejä: 2104
Päiväys: 15.10.2011 10.07

Lainaus:
Taskuvenus
Lainaus:
haani_
Tosi helppoa sanoa, että lopeta toi röökaaminen mut oon itsekin ajatellut, et turhaa koko juttu..tapatupakoimista vaan. Apteekista sais reseptillä "antabusta" lopettamiseen..kannattaiskohan?

Mikään nappula eikä 'antabus' auta jollei ole motivaatiota ja reippaasti! Pari kertaa oon koittanut champixeilla mutta selkärangattomaan kastiin sitten kuitenkin aina päätynyt winking smiley Nyt taas pikkuhiljaa joka-aamuisen röhinän kanssa alkanut motivoitumaan, tosin silloin myös isännän pitää tehdä sama koska se ei onnistu että toinen polttaa ja toinen koittaa lopettaa...Noh, olen iloinen kaikkien puolesta jotka siihen pisteeseen ovat päässeet etteivät enään kessuttele. Ja jonain kauniina päivänä vielä mäkin olen siinä kastissa smiling smiley
Ainut harmillinen puoli polttamisen lopettamisessa mulle on hajuaistin tarkentuminen; mulla on hajuaisti nyt polttaessakin ihan järjettömän hyvä ja mm julkiset kulkuvälineet/paikat tuottavat joskus todella pahasti tuskaa, vaikka pari teiniä jotka eivät ole vielä tutustuneet hygienian hoitoon... winking smiley Mutta kaipa siihenkin sitten tottuu ja saahan siinä makuaistin herkistymään sitten vastapainoksi! smiling smiley

Allen Carrin Stumppaa tähän! - kirja kannattaa lukea smiling smiley
Skeptisenä sen luin, mutta kirjan luettuani jäi tupakan poltto siihen ja nyt on, öööööh, viisi kuukautta mennyt savuttomana. Hyvä minä grinning smiley

Kirjoitti: Taskuvenus Viestejä: 477
Päiväys: 15.10.2011 14.10

Hmm, tota vois kyllä koklata mag-morsian smiling smiley Itte kattelin www.activestop.fi sivuja, niistäkin jotain apua lienee vaikka nicoretten tuotteet ei mulle sovikaan paitsi inhalaattori (muut laittaapi tuon massun pulputtaan..) winking smiley
Nostan sulle hattua, 5 kuukautta meinaa sitä että oot jo voiton puolella, hyvä Mag-morsian! smiling smiley

Päiväys: 26.10.2011 11.24

Vessan lavuaari vetää taas. Hajulukko on niin hassusti suunniteltu että jonkun pitää se aina joskus käsin puhdistaa. Yleensä se joku olen minä ja se joskus on nyt.

Irrotin koko putkiston ja pistin lavuaarinpuoleisen pään vessanpönttöön, toisesta päästä laitoin suihkuletkulla kuumaa vettä paineella. Aikansa sieltä tuli jotain kiehtovaa ja tummaa ainetta, mutta kun vesi kirkastui tälläsin putket takaisin. Jo rupesi vesi huilaamaan.

Kirjoitti: Mailo Viestejä: 13183
Päiväys: 26.10.2011 20.58

Tämä nyt on muutaan päivän takainen juttu, mutta:
minä ja mieheni 17 vuotta yhdessä <3

Kirjoitti: Mailo Viestejä: 13183
Päiväys: 26.10.2011 21.00

Lainaus:
mag-morsian
[
Skeptisenä sen luin, mutta kirjan luettuani jäi tupakan poltto siihen ja nyt on, öööööh, viisi kuukautta mennyt savuttomana. Hyvä minä grinning smiley
Wau! Onneksi olkoon!

Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 27.10.2011 12.19

Onnea ja kestävyyttä jatkoonkin!

Päiväys: 28.10.2011 11.57

Saan ostaa uudet oleskeluhousut ja muutaman t-paidan, sillä joku oli ilmeisesti tiputtanut vessapaperirullan pesukoneeseen. Ei kellään olisi jotain hyvää vinkkiä miten valkoisen paperinöhdän saa pois mustista vaatteista?

Kirjoitti: FutoMaki Viestejä: 2781
Päiväys: 28.10.2011 12.32

Lainaus:
Simoinen
Saan ostaa uudet oleskeluhousut ja muutaman t-paidan, sillä joku oli ilmeisesti tiputtanut vessapaperirullan pesukoneeseen. Ei kellään olisi jotain hyvää vinkkiä miten valkoisen paperinöhdän saa pois mustista vaatteista?

Harjaa ensin. Jos ei ole vaateharjaa, niin rapsuttele tiskiharjalla karkein pois. Sitten ota leveetä maalarinteippiä ja sillä teippipuolella kiskot loput kankaasta. Muukin leveä teippi käy, ettei nyt sen takia tarvi maalarinteippiä ostaa winking smiley

FM

Päiväys: 28.10.2011 13.23

Lainaus:
FutoMaki
Lainaus:
Simoinen

Harjaa ensin. Jos ei ole vaateharjaa, niin rapsuttele tiskiharjalla karkein pois. Sitten ota leveetä maalarinteippiä ja sillä teippipuolella kiskot loput kankaasta. Muukin leveä teippi käy, ettei nyt sen takia tarvi maalarinteippiä ostaa winking smiley

FM

Minulla on ilmastointiteippiä ja eristysnauhaa?

Päiväys: 28.10.2011 14.28

Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
FutoMaki
Lainaus:
Simoinen

FM

Minulla on ilmastointiteippiä ja eristysnauhaa?

Käyväthän nuokin, mutta metrihinnaltaan aika tyyristä tavaraa moiseen toimenpiteeseen... smiling smiley

FM

Päiväys: 28.10.2011 14.53

Nuo t-paidat kustansivat 3kpl kympillä, housut olivat muistaaksen vajaat 7 euroa,,,

Kirjoitti: leena47 Viestejä: 1706
Päiväys: 28.10.2011 14.58

Lainaus:
Simoinen

Tuon on kyllä tuttu juttu. Joskus vaan joku paperinenäliina tms.piiloutuu sinne tumman pyykin joukkoon.
Kannattaa tosiaan puistella ja harjata kuivana kaikki irtopöly pois. Tuo teippijuttu toimii myös. Em. toimenpiteiden jälkeen vielä uusi pesu, niin ei tarvitse heittä hyviä vaatteita roskikseensmiling smiley

Päiväys: 28.10.2011 18.41

Joskus kokkityttö-aikoina mä vein omat ja kaverin valkoiset kokkitakit ittelleni pesuun. Suuri oli ihmetys kun kaikki viisi valkoista takkia tulivat koneesta todella karsean pinkkeinä.... grinning smiley Oli jäänyt viininpunainen paperiservetti yhden takin taskuun ja lopputulos oli se ettei edes pesulassa saatu takkeja takaisin valkoisiksi, kotikonstein koitettiin värjätä ja valkaista mutta ah, niin turhaan grinning smiley Sen jälkeen on tullut aika tarkkaan syynättyä taskut winking smiley Omistaja tykkäs hyvää kun pääsi ostamaan uudet takit tän kämmin takia smiling smiley

Päiväys: 28.10.2011 20.59

Pitää kokeilla tuota harjaamista ja teippaamista sitten kun lakkaa tympäisemästä. Vielä ei hermot kestä katsoakaan noita pyykkejä, siellä ne odottavat saunan naruilla.

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4126
Päiväys: 28.10.2011 23.46

Lainaus:
Simoinen
Siinä samalla, kun istut koneella, nin nypi niistä vaatteista sitä nöyhtää vaikkapa pikku pinseteillä winking smiley tai niillä pikku sormilla. Tai pese ne uudestaan! Kuivata ja ravistele! Käytä vaateharjaa tai sellaista "telaa", jossa on teippi. Tai heitä roskiin ja osta uudet. Tai mitäpä se haittaa, jos "oloasut" ovat nöyhtäiset...eihän niitä kukaan muu näe kuitenkaan.

Kirjoitti: mila Viestejä: 897
Päiväys: 29.10.2011 1.03

Kontaktimuovilla lähtee muuten koko lahkeen tai paidan leveydeltä kerralla.

Nimim. "kokeiltu on, kerran jos toisenkin"

Päiväys: 29.10.2011 10.30

Pitänee odottaa että tuo palovamma hieman paranee, saa sitten molemmat kädet käyttöön.

Kirjoitti: mag-morsian Viestejä: 2104
Päiväys: 29.10.2011 21.57

Lainaus:
Mailo
Lainaus:
mag-morsian
Wau! Onneksi olkoon!

Kiitos smiling smiley

Ilon aihe on se, että yli kuukauden mittainen pakomatka päättyi ja eilen tultiin tyttären kanssa kotiin. Ilon aihe myös se, että vaikka perheenjäsenet käyvät välillä hermoille ihan kunnolla, ovat he silti valmiita tukemaan, kuuntelemaan ja olemaan läsnä, kun sitä tarvitsee.

Kirjoitti: piia58 Viestejä: 2771
Päiväys: 31.10.2011 10.28

Hyvä Mag-morsian, ja semppiä minultakin!

Oma ilon aiheeni on ihkasen uusi pihasauna, katsokaapas Weekend House Artur 20 Ahvenanmaa,

sellainen se on, sauna ja iso terassi ja huone. joka on vielä puun suojaamatta, sen jälkeen voisin sitä jonkun verran sisustella, tokikaan sinne ei sovi paljoa, mutta jotain uutta ja kivaa, ajattelin pitkäkarvaista, harmaata mattoa, ja oranssia kaksinistuttavaa sohvaa ja tosi pientä pöytää sekä naulakkoa, ne riittää. Saunonut olen siellä jo peräti kaksi kertaa. Jees!
Nos, maksoihan se hunajaa, mutta niihän ne tapaa tehdä, elämä on pitkä ja Niskanen on lyhyt, vai mitä?

Kirjoitti: AIMATO Viestejä: 2545
Päiväys: 01.11.2011 16.56

Kaikki naiset eivät ole hoikkia vaan joskus löytyy " isoluisiakin " naisia.
Onneksi heille on nykyisin olemassa kauniitakin vaatteita etteivät kaikki ole säkkimäisiä.
Apua löytyy kohtalotovereita ja nettikaupoista.
[www.moretolove.fi]
[www.newlook.com]
[www.evans.co.uk]
[www.asos.com]

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 01.11.2011 16.57.

Päiväys: 01.11.2011 19.09

Lainaus:
AIMATO
Kaikki naiset eivät ole hoikkia vaan joskus löytyy " isoluisiakin " naisia.
Onneksi heille on nykyisin olemassa kauniitakin vaatteita etteivät kaikki ole säkkimäisiä.
Apua löytyy kohtalotovereita ja nettikaupoista.
[www.moretolove.fi]
[www.newlook.com]
[www.evans.co.uk]
[www.asos.com]

Juuri viikonloppuna katsoin suomalaisen elokuvan "irti maasta", jossa eira soriola marmatti miten isommille naisille ei löydy kuin äitiysmekkoja ja tunikoita...

Päiväys: 02.11.2011 14.34

Poliisiasemalta tuli kirje, byrokratia on viimeinkin nitkahtanut taas pykälän verran eteenpäin. Paperisotaa onkin käyty vasta maaliskuusta asti.

Päiväys: 02.11.2011 18.18

Törmäsin tänään täysin yllättäin tuoksuun, joka laukaisi tulvan kauniita muistoja mummolasta... Se vastasi mummolan ulkoeteisen tuoksua, joka muistutti onnellisista ajoista lapsena Myrskylässä - Tervetuloa Mummolaan... Ja nyt tuo tuoksu löytyy nykyisestä kodistani... Kävin vielä testaamassa ja olisin voinut jäädä siihen - Pää ikkunan väliin...

FM

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 02.11.2011 18.31.

Kirjoitti: matlust Viestejä: 1076
Päiväys: 05.11.2011 18.30

Glögi laitettu tulemaanthumbs downthumbs downthumbs downsmiling bouncing smiley

Kirjoitti: Hörvelö Viestejä: 4021
Päiväys: 07.11.2011 17.44

Miniä sai työpaikan!

Kirjoitti: matlust Viestejä: 1076
Päiväys: 07.11.2011 18.08

Lainaus:
Hörvelö
Miniä sai työpaikan!
smiling bouncing smiley Onnea uuden työpaikan vuoksithumbs down

Kirjoitti: leena47 Viestejä: 1706
Päiväys: 08.11.2011 8.59

Puoli kassillista vävyn poimimia suppiksiaspinning smiley sticking its tongue out.

Päiväys: 12.11.2011 1.51

Tiistaina auton alle/töytäisemäksi jäänyt kissani taitaa selviytyä smiling smiley thumbs down

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 85 / 103

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu