Kumppanit

Keskustelut » Kotikokki.net:n kuuma linja

Mene sivulle: Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava Sivu: 2 / 5

Re: Kotikokki-reseptit Iltalehdessä :)
Kirjoitti: masotto Viestejä: 2178
Päiväys: 08.03.2009 14.35

Lainaus:
Mustikka
Minun reseptissä ei ainakaan ollut mitään marinadimössöäsmiling smiley

Eika minunwinking smiley Kuten ei yhdessa ainoassakaan reseptissani! Ja kermaa vaan jalkiruuissa!

Eli mun sitruunarisotto oli siellaeye rolling smiley Nytpahan tiedatte kaikki koko nimeni mutta eipa mulla mitaan luurankoja olekaan kaapinperallagrinning smiley

Kirjoitti: Mustikka Viestejä: 6472
Päiväys: 08.03.2009 18.49

Minun nimeni monet jo tiesivätkin, eikä minullakaan pitäisi luurankoja kilistä missään komerossa. Ja eihän me itse olla niitä reseptejä sinne laitettu!!!

Kirjoitti: Mailo Viestejä: 13183
Päiväys: 08.03.2009 19.44

Lainaus:
masotto
Lainaus:
Mustikka
Minun reseptissä ei ainakaan ollut mitään marinadimössöäsmiling smiley

Eika minunwinking smiley
Ei ollut kenenkään Kotikokin reseptissä mönjiä
Lainaus:
Mailo
Ensin oli Kotikokki juttu, sitten seuraavalla sivulla satikutia sai kotikokit marinadimönjineen.
,
mutta seuraavalla aukeamalla iltalehden äänestyksessä oli niitä kai tullut iso pino, kun Kolmonen niitä reseptejä niin kommentoi. Ne ei siis ollut täältä meidän resepteistä!

Kirjoitti: Teya Viestejä: 8914
Päiväys: 08.03.2009 20.06

Minäkin sitä ihmettelin, että mitenniin ei ole kasvisruokia (kun Kolmonen moitti niiden puutetta). confused smiley
Kun itsekin niitä äänestin kaikilta kokkikavereilta vaikka kuinka kamalasti grinning smiley ja tuskin olin ainut kun antoi kasvisruoalle ääniä!!

Mutta sittenhän minä hokasin winking smiley

Päiväys: 08.03.2009 21.01

Minäkin olisin toivonut kasvisruokia valikoimaan. Itsellänikin on niitä aika paljon, kun syön paljon kasvispainotteista ruokaa. Punainen liha ei kuulu ruokavaliooni vaikka sitä puoliskolleni valmistankin.

Kirjoitti: Eero Viestejä: 2599
Päiväys: 09.03.2009 9.22

Alkuperäisten Iltalehden ääniä saaneista reseptien joukosta valkkaamien oli myös kasvisresepti, Minnan tosi hyvän näköinen linssi-paprikakeitto: [www.kotikokki.net]

Harmi, että se on ilmeisesti tilan puutteen vuoksi pudonnut ihan viime metreillä pois sad smiley No, sääli tietenkin lähinnä Iltalehden lukijoille, itse ajattelin tuon pistää kuitenkin kokeiluun smiling smiley

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4123
Päiväys: 09.03.2009 9.38

smiling smileyNo seuraavaan kisaan sittensmiling smiley

Kirjoitti: sarkku Viestejä: 724
Päiväys: 09.03.2009 10.06

mun täytyy sanoa että en löydä tuolta mitään kilpailua??Help

Päiväys: 09.03.2009 11.03

Sarkku, tuota ei ole varmaan siellä Iltalehden netti-sivuilla edes julkaistu, eli oli vaan itse paperilehdessä..

Alamme muuten nyt suunnittelemaan sellaista kilpailut-sivua ja sen toimintaa, joten sellainenkin koottu kilpailusivu tänne vielä saadaan - toivottavasti jo suht lähiaikoina!

Kirjoitti: sarkku Viestejä: 724
Päiväys: 09.03.2009 11.47

harmi..sitten se meni multa kyllä ohi!!

Kirjoitti: masotto Viestejä: 2178
Päiväys: 14.03.2009 13.54

Tanaan tuli postissa se Iltalehden liite missa ne onsmiling smiley Laitanpa sen tonne muistojen arkkuun!

Päiväys: 02.04.2009 18.17

Luulin että Iltalehden ja Kotikokin yhteistyöstä piti tulla jatkuvaa, niin että lehti julkaisee reseptejä tulevaisuudessakin.
Sain jo jokin aika sitten sähköpostia ja kyselyn että saako yhden resepteistäni julkaista. Reseptien piti olla 1.4 lehdessä vaan eipä näkynyt sad smiley
Eika aprillatakaan voi montaa viikkoa etukäteen eye rolling smiley

Kirjoitti: metsänvartija Viestejä: 1919
Päiväys: 02.04.2009 20.40

onhan siellä ruokasivuilla päivittäin nähtävillä päivän resepti sekä viimeeksi suositellut ohjeet ! siis ILTALEHDESSÄ

Kirjoitti: Tiina1978 Viestejä: 796
Päiväys: 02.04.2009 21.31

On siellä ainakin linkki sun Saksalaiseen perunasalaattiin.

Ja täällä myös jotain reseptejä.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 02.04.2009 21.34.

Päiväys: 03.04.2009 12.47

Heips! On tarkoitus ja on pitempiaikaista yhteistyötä, kuten tuolla www-puoleltakin näkyy. Kotikokilla tulisi viimeisten puheiden lisäksi myös aina Iltalehden Ilona-viikkoliitteeseen kotikokkien reseptejä (tietenkin vain niiden jotka siihen luvan antavat!).

Periaatteessa ensimmäisen kerran reseptejä piti olla Ilonassa jo esillä tässä huhtikuun ekana päivänä (ei aprillia!), mutta tämä koko prosessi meni sen verran kiireellä, että voi olla ettei siihen sitten ihan vielä ehditty. Selvittelempä. Mutta käytännössä siis tarkoitus olisi jatkuvaan pitempiaikaiseen näkyvyyteen ja näin alussa voi vielä vähän yskiä kun haetaan parhaita muotoja, mutta eiköhän se tästä!

Päiväys: 03.04.2009 18.30

Lainaus:
Tiina1978
On siellä ainakin linkki sun Saksalaiseen perunasalaattiin.
Ja täällä myös jotain reseptejä.
Se on varmaan ollut tuossa metsänvartijankin mainitsemassa Kotikokki.net suosittelee kohdassa, mutta nyt tarkoitinkin tuota mihin Eero vastasikin: sähköpostitse kysyttyä julkaisemislupaa reseptille, joka painetaan lehteen.
Joten kiitos vastauksesta, Eero smiling smiley

Kirjoitti: pike65 Viestejä: 534
Päiväys: 16.04.2009 21.09

Heips kaikki! Minna Bunce, Naija ja Muari päässeet ILONA-lehteen nro 16 ihanilla muffinsseillaan ! Onnee ; ) (ite olisin ikionnellinen pääsystä lehtien sivuille reseptillä ; )

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4123
Päiväys: 16.04.2009 21.21

smiling smileyNakyykohan ne netissa?

Päiväys: 16.04.2009 22.05

Oon armottoman huono surffailija, mut ilonaa en löytänyt netistä.... Ehkä joku taitavampi ; }

Sivu ns irroitettavissa ja otsikko: Kotikokkien parhaat muffinssit.

Päiväys: 17.04.2009 16.32

Nytkö ne sitten oli, kun en enää jaksanut joka keskiviikko ostaa lehteä! sad smiley

Päiväys: 17.04.2009 16.32

Jaa mutta Ilonaahan sai vissiin seuraavan ilmestymiseen asti?

Päiväys: 17.04.2009 17.58

Joo, seuraava nro ilmestyy ens keskiviikkona. Nykyään sitä ei voi ostaa ilman sitä iltalehteä, mikä mun mielestä on typerää tuputusta ja levikin nostoyritystä.

Päiväys: 17.04.2009 19.27

Mutta ei ollut mun muffinssireseptiä? sad smiley

Päiväys: 17.04.2009 20.19

Mikä muffins-kilpa on taas ollut meneillään? Mennyt ohi minulta ainakin.

Päiväys: 17.04.2009 21.42

Ei siinä Ilona-lehdessä ollut kuin 3 heidän ite valitsemaansa muffinssireseptiä tältä kotikokki.net-sivustolta. Ei mikään kisa ole ollut, oletan.

Päiväys: 17.04.2009 22.26

Ahaa!

Päiväys: 18.04.2009 11.45

Ei ollut kisa, vaan Iltalehden liitteeseen, kerran viikossa ilmestyvään Ilonaan pitäisi tulla vastaisuudessakin reseptejä täältä. Minulta kysyttiin saako yhden muffinssireseptini julkaista, mutta nähtävästi kysyvät useammasta kuin painavat eye rolling smiley

Päiväys: 18.04.2009 14.01

Luulen että alunperin oli tarkoitus painaa kuusi (kuudelta Kotikokilta kysyttiin lupa smiling smiley), mutta sitten ilmeisesti tila on loppunut kesken. Vielä hieman hakee tämä yhteistyö rutiinit muotoaan tässä vaiheessa, mutta katsotaan miten se suttaantuu - aika varmasti mailon reseptejä vielä nousee esille tuollakin (jos lupa vaan on voimassa!).

Päiväys: 23.06.2009 15.39

Oli muuten vihdoinkin mun resepti Ilonassa smiling smiley
Kolmas kerta toden sanoo.
Ensin piti olla jotkut muffinssit, sitten punajuurikeitto ja nyt sitten Grillaillen reseptini. Lehdessä oli myös Minnan pihviä ja salsaa, Enilan brie-herkkusienet ja Pålan paahdetut vaahtokarkit. spinning smiley sticking its tongue out

Kirjoitti: Hörvelö Viestejä: 4018
Päiväys: 23.06.2009 19.43

jess, Mailo thumbs down siitä se lähteewinking smiley

Mene sivulle: Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava Sivu: 2 / 5

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu