Kumppanit

Keskustelut » Kotikokki.net:n kuuma linja

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 10 / 65

Re: Jotain vikaa
Kirjoitti: White Trash Viestejä: 5702
Päiväys: 10.12.2008 22.20

Puhuitteko minusta, Pikku Pupuseni?

Kirjoitti: Tittiditii Viestejä: 3791
Päiväys: 10.12.2008 22.55

WT, sinun vahvimpia puoliasi ei ole teeskentely, joten ei, en puhunut sinusta, jättipupu! http://www.mysmiley.net/imgs/smile/animals/animal0030.gif

Kirjoitti: Eero Viestejä: 2599
Päiväys: 10.12.2008 23.13

Jottei jää nyt epäselväksi, niin eivät nuhteet ole kohdistuneet yksin ja pelkästään Lynxiin. Ylipäätään en oikein arvosta, ja koko ajan vähemmän, kaikenlaisia myrkyllisyyksiä, kauniisti käärittyjä tai ei. Lopulta täällä kuitenkin suurin osa on aikuisia ihmisiä, joten pitäisi ymmärtää, ettei mikään mahdollinen myrkyllinen käytös ole täällä kovin soveltuvaa. Ei yleisesti, eikä myöskään sen takia, että se antaa aivan väärää esimerkkiä myös niille ei-vielä-aikuisille käyttäjille.

Aina olisi hyvä miettiä se pari sekunttia ennen viestin julkaisemista sitä, voiko viestin tulkita väärin, tai onko se jopa potutuksessa hieman pottumaisesti kirjoitettu. Ja helposti ärsyyntyviä ei tarvitsisi vasta varten tietoisesti ärsyttää.

Mutta hatunnosto ja peukku nyt Lynx sinulle, arvostan sitä, kun oikeasti yritetään - pidetään tämä.

* * *
Mitä itse pikaviestilaatikoihin, olen koitannut tästä testailla useammalla selailemella ja lähinnä tilanne missä ongelma on tullut vastaan on se, jos on koittanut kuitata tavallaan liian nopeasti eli sivun lataaminen on ollut kesken (selaimessa pyörii se "latauspallero"). Muuten se on voinut välillä toimia hieman hitaasti.

Ts. jos se kuitenkin toimii, ts. saat lopulta kuitattua yms, niin epäilisin tällä hetkellä että se on edelleen vain hidas. Eli voisi kokeilla, että antaa sivun ladata ihan rauhassa loppuun ja sitten painaa yhden ainoan kerran (vaikka heti ei tuntuisikaan tapahtuvan mitään) ja odottaa.

Pistän listalle, että saisimme myös tuonne sellaisen "latauspylpyrän" kuin haussa, joka kertoo siitä, että (jos) jotain on tapahtumassa..

Kirjoitti: Tittiditii Viestejä: 3791
Päiväys: 10.12.2008 23.35

Sori, Eero, mun on ihan pakko:

Älä nuhtele, vaan ANNA MULLE PIISKAA! (Miten sen laulun sanat sitten menevätkäänsmiling smiley

yawning smiley

(Tämä nyt ei ainakaan ollut esimerkillistä tekstiä nuoremmille.)

Kirjoitti: FutoMaki Viestejä: 2781
Päiväys: 11.12.2008 3.01

Ja minulta niin usein kuultu lause: "Sana viiltää - mutta se ompelee"

FutoMaki

Kirjoitti: sarakkaasi Viestejä: 1566
Päiväys: 12.12.2008 19.06

Kuvan lisäys reseptiin ei onnistu. Jää sellainen tyhjä ruutu jossa ruksi reunassa.

Päiväys: 12.12.2008 19.46

Sarakkaasi, ainakin jos katson tuota uusinta reseptiäsi, niin siinä on kuva ihan normaalisti. Pieni ajatus nousi kuitenkin mieleeni, mutta lisätietona: mitä kautta lisäsit kuvan? Lisäsitkö sen reseptieditorin kautta vai menitkö reseptiin ja siellä painoit sitä "ehdota kuvaa täällä"-linkkiä?

Kirjoitti: sarakkaasi Viestejä: 1566
Päiväys: 12.12.2008 20.19

Juu..nyt on ok..reseptissä näky ihan ok ja etusivulla kommentissa, mutta uusissa resepteissä roikku pitkään se hemmetin tyhjä ruutu.

Korjaantu jo kun poistin kuvan ja lisäsin..useampaan kertaan. Nyt näkyy ihan hyvin.

Kirjoitti: naurulokki Viestejä: 89
Päiväys: 12.12.2008 20.40

Höh, ei näy mun glögikakusta kuvaa, 2 kertaa lähetin puhelimella sen?? confused smiley

Kirjoitti: Lynx Viestejä: 9097
Päiväys: 13.12.2008 12.19

Naurulokki, se kuva tarkistetaa. Joten joudut odottaan kunnes ylläpito on paikalla ja kerkiää kattoa.

Itse keran lähettelin aika monta winking smiley

Kirjoitti: peetu1 Viestejä: 8237
Päiväys: 13.12.2008 14.01

sad smiley Olisin vaihtanut jouluisemman kuvan profiiliini, en onnistu. Onko syynä että kuva on kopioitu levyltä jonne olen kuvani varmuuskopioinut joskus? Kehotetaan taa myös painaa refles nappulaa, missähän se nyt olikaan? eye rolling smiley

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4123
Päiväys: 13.12.2008 14.08

Kylla minulle ainakin nakyy uusin kuvasi...

Päiväys: 13.12.2008 14.16

eye popping smiley Jaa no se ei tuolla profiilissa vaan näyttänyt vaihtuvan. Eihän siinä sitten. Oudolta näyttää smiling bouncing smiley ihankuin joku arpi olis poskessa!! Täytyy tutkia vakouvakansiota vielä...grinning smiley

Päiväys: 13.12.2008 14.30

Kestääköhän se jonkun aikaa, kun en ihan tuota halunnut se oli vahinko?? sad smiley

Päiväys: 13.12.2008 14.30

Aijaa,mietin vaan, kun viikko sitten jo laitoin... eye popping smiley

Päiväys: 13.12.2008 14.32

smiling bouncing smiley Eikö vieläkään siis kuvaa tullut, vai? no ei näytä sulla olevan ,ei...

Päiväys: 13.12.2008 14.43

Nope. No, pitänee lähetellä vielä uutemman kerran... grinning smiley

Päiväys: 13.12.2008 19.25

Naurulokki, harmillista! Kännykkäkuvat menevät tosiaan tarkistukseen kuten Lynx yllä totesikin (niistä kun emme pysty siis todentamaan, että ovat tulleet juuri oikealta henkilöltä). Tässä on nyt kuitenkin ollut jotain hassuutta joko lähettämässäsi kuvassa, lähetyksessä itsessään tai sitten vastaanotossa.

On tullut siis ilmoitus, että glögikakkuun olisi kuvaehdotus, mutta itse kuvaa ei ole tullut siinä mukana. Tutkin tätä asiaa lisää ja syvemmin heti maanantaina ja palaan sitten asiaan - eiköhän tämä kuitenkin saada onnistumaan!

Päiväys: 14.12.2008 10.45

Mulle ei itse asiassa ole tullut ees sitä viestiä, että olis se kuvaehdotus... ?confused smiley

Kirjoitti: Mailo Viestejä: 13183
Päiväys: 14.12.2008 14.44

Mun uuden reseptin bataattilaatikon kuvan kohdalla lukee bataattilaatikko eye rolling smiley
Mun kone on tänään hidastellut urakalla muutenkin, et jospa vika onkin täällä päässä..

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 14.12.2008 14.45.

Päiväys: 14.12.2008 14.48

smiling bouncing smiley ja huvittavinta ko asiassa on, että kuvan kohdalla lukevasta bataattilaatikosta pääsee myös linkillä reseptiin, siis sen normaalin otsikon lisäksi.

ja angry smiley näitä kirjoitusvirheitä..

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 14.12.2008 14.49.

Päiväys: 14.12.2008 17.36

Samoin mulla kävi Vilhelmiina-keksi ohjeen kanssa.
Ehkäpä menen ja kirjaudun ulos jne. Palaan kohta grinning smiley

Päiväys: 14.12.2008 17.42

Joo, ei auta. Näkeekö kukaan muu minun Vilhelmiina -reseptissä kuvaa? Kuva on kyllä kun avaa reseptin, mutta ei uusimmissa etusivulla.

Ja nyt katos koko Bataattilaatikko -resepti. Löydän sen haulla, mutta en uusimmista. Tänään sen vasta julkasin.
Ja kyllä, tarkistin että rasti on ruudussa.

Päiväys: 14.12.2008 17.44

Mitäköhän tämä nyt leikkii, nyt se taas on siellä eye rolling smiley
Ette te usko mua enää kuiteskaan smiling bouncing smiley

Päiväys: 14.12.2008 17.59

Uusimmissa resepteissä näkyykin 2 Vilhelmiina reseptiä smiling bouncing smiley
Toinen kuvalla (joka ei ole päivittynyt uuteen) ja toisessa kuvan tilalla se otsikko. Mulla on kyllä vain yksi pöytälaatikossa.
Anteeksi tämä pommitus. Ehkäpä ne siitä asettuu.

Kirjoitti: Lynx Viestejä: 9097
Päiväys: 14.12.2008 19.03

Olipa kiva lukea välillä jonku muun yksinpuhelua smiling bouncing smiley

Päiväys: 14.12.2008 19.15

smiling bouncing smiley Itseasiassa minä(kin) teen sitä aika usein grinning smiley

Päiväys: 14.12.2008 20.23

Kaikki ok grinning smiley

Päiväys: 16.12.2008 9.56

smiling smiley Jostain syystä kuvat eivät aina heti tuohon "uusimmat"-listalle kerkiä, vaan ne jäävät odotuttamaan itseään. Jos kuitenkin itse reseptissä kuva näkyy, niin ei tarvitse kantaa huolta; kuva ilmaantuu siihen uusimmat-listallekin. Selvittelemme paraikaa tuon pulman syitä..

Päiväys: 16.12.2008 19.32

Mulla ei näy missään... Minäkö malttamaton, hmm... eye rolling smiley

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 10 / 65

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu