Kumppanit

Keskustelut » Kotikokki.net:n kuuma linja

Mene sivulle: Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 3 / 65

Re: Jotain vikaa
Kirjoitti: FutoMaki Viestejä: 2781
Päiväys: 06.08.2008 22.47

Lainaus:
muari
APUUUUVA!
Miksi kuva, joka kuvatiedostoissani on aivan normaali, reseptiini liitettäessä lihoo ja on aivan kummallisen näköinen.?
Ohjeessa Herkkukurkut?

Hei muari,

kuvasi on "pystykuva", mutta miksi se näkyy reseptissä "lihavana" selittäköön joku muu... jos klikkaat kuvaa saadaksesi ison kuvan, niin kuva näkyy "normaalina"...

FutoMaki

Päiväys: 08.08.2008 19.18

http://www.mysmiley.net/imgs/smile/fighting/fighting0088.gif Tuo reseptieditorin kenkkuilu kiristää täällä ilmettä - se kun vaan ei ota tuota MAAPÄHKINÄÖLJYÄ, vaan muuttaa sen MAAPAHKINAOLJYksi - sama se miten sitä sinne yrittää laittaa....

FutoMaki

Kirjoitti: Eero Viestejä: 2617
Päiväys: 12.08.2008 11.01

Saimme paikallistettua tämän vian juuren, ja se on valitettavasti todella syvällä. Tai siis liittyen palveluen tietokantaan ja sen tapaan ymmärtää skandeja vertailuoperaatioissa. Saamme vian korjattua tällä hetkellä aina käsin (toivon mukaan tulevaisuudessa myös automaattisesti), joten ilmoittele/ilmoitelkaa silloin, joko täällä tai pikaviestillä, kun tulee vastaan tälläinen tottelematon ainesosa, niin korjaamme sen.

Kirjoitti: Mailo Viestejä: 13183
Päiväys: 16.08.2008 13.30

Ei mitään enää... smiling smiley

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 16.08.2008 13.37.

Päiväys: 20.08.2008 19.40

Uusien reseptien joukossa tänään julkaistau possuwokkini kuva on -sanoisinko- hieman vajaa...
Reseptissä normaalina.

Päiväys: 20.08.2008 20.54

Ja mun pöytälaatikko aukeaa ihan ihmeellisenä. [www.kotikokki.net]
Ei kai näy tässä, siinä muodossa...
Pelkät kuvat näkyvissä ja viivat/välit tyhjänä (missä reseptin nimi on) ja mega pitkinä, sivun laitaan asti.

Ja Fitneylle lähetetty reseptikommentti ei näkynyt sillä, mutta oli kuitenkin siellä. Ei vaan saanut ilmoitusta.

Ehkäpä mä suljen tämän höskän ja katon uudelleen.

Päiväys: 20.08.2008 23.38

Tutkitaan tuota kommentti-ilmoitusta, olisikohan siihen päässyt tulemaan jokin vika (ärrr!).

Auttoiko selaimen uudelleen käynnistys pöytälaatikon ja uusimmat reseptit -listan kanssa? Itse kun katson niin näyttävät normaaleilta!

Päiväys: 21.08.2008 15.02

Joo, näyttää olevan normaaleita taas, pöytälaatikko ja kuvakin näkyy kokonaan uusimpien listassa.

reseptikommenteista taas ilmoitus
Päiväys: 22.08.2008 12.20

Pitkällisen koirien ja kissojen kanssa etsimisen jälkeen pieni kiusallinen virhe löydettiin ja samantein tietenkin myös korjattiin smiling smiley Eli nyt saapuneista kommenteista tulee taas se tuttu näkyvä ilmoitus eikä vain pelkästään pieni numeron lisäys vihreässä kirjautumispalkissa!

Pahoittelut virheestä!

Päiväys: 10.09.2008 20.35

Tämä kysymys siksi kun minun koneessani on joku outo seikka. Kaikki tekstit muuttui yht`äkkiä paljon pienemmiksi, kuin normaalisti. Ikkuna on saman kokoinen, mutta ... mitäköhän nappulaa mä olen painanut?
Melkein tarttis silmälasit winking smiley

Sit toinen...
Kun avaan jonkin ketjun niin ihan ylhäällä vie lähes koko "yhden ruudun" verran tilaa nämä
* Etsi keskusteluista
* Näytä kaikki keskustelualueet
* Näytä tämän alueen viestiketjut
* Edellinen / Seuraava Viestiketju
* Merkitse viestiketju luetuksi
* Aloita uusi ketju
ja sen jälkeen pääsen lukemaan ko. ketjua.
Se on ollut ehkä pari päivää. onko kyse tässäkin tapauksessa omasta koneestani, vai onko niitä muokattu?
sad smiley

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4126
Päiväys: 10.09.2008 21.42

Lainaus:
Mailo
Tämä kysymys siksi kun minun koneessani on joku outo seikka. Kaikki tekstit muuttui yht`äkkiä paljon pienemmiksi, kuin normaalisti. Ikkuna on saman kokoinen, mutta ... mitäköhän nappulaa mä olen painanut?
sad smiley
No niin...Mailo otti taas yhden liikaasad smiley

grinning smiley

Päiväys: 10.09.2008 23.03

Hmmm. Ihan suoraan en Mailo osaa sanoa mistä vika voisi johtua, pitää koittaa miettiä hieman tuoreemmin aivoin huomenna. Onko vika siis pelkästään kotikokissa/keskustelualueella vai muuallakin? Jos pikkuruiset tekstit häiritsevät kaikkialla, on selaimesi fonttikoko varmaan pienentynyt hieman.

Sen saa vaihdettua valikosta "näytä/view" ja sieltä "tekstin koko / font size" --> valitse "normaali/normal". Näin tekstin koon muuttaminen selaimessa toimii ainakin firefoxissa, muissakin selaimissa toiminnan pitäisi olla aika samankaltainen.

Kirjoitti: MiksaVsa Viestejä: 488
Päiväys: 11.09.2008 4.28

Lainaus:
Mailo

Firefox:
Painappa Ctrl ja + niin kirjaisinkoko kasvaa ja Ctrl ja - niin pienenee (tai ylhäältä näytä->tekstin koko)
IE: Ylhäältä Näytä->Tekstin koko->Normaali winking smileythumbs down

EDIT: en lukenut kokonaan Eeron vastausta loppuun. Sehän jo sen ehti kertoa. http://img2.mysmiley.net/imgs/smile/rolleye/rolleye0012.gif

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 11.09.2008 4.31.

Päiväys: 11.09.2008 17.15

Ihanaa, kiitos paljon! Tuollainen pikkuinen ohje ja näkee taas grinning smiley
Minna en mä juo arkena winking smiley

Kirjoitti: MiksaVsa Viestejä: 488
Päiväys: 11.09.2008 18.27

Mailo, tosin sun ghetto-lookkis näyttää paremmalta, jos lossaat juovas harvase ilta. eye rolling smileysmiling bouncing smiley

Päiväys: 11.09.2008 18.44

smiling bouncing smiley No, niin varmasti.
Täytyisi kai vaihtaa kuvaa eye rolling smiley Mä vaan olen aina itse kameran tällä puolella (tai sillä toisellawinking smiley)

Päiväys: 11.09.2008 19.08

Lainaus:
Mailo
Sit toinen...
Kun avaan jonkin ketjun niin ihan ylhäällä vie lähes koko "yhden ruudun" verran tilaa nämä
* Etsi keskusteluista
* Näytä kaikki keskustelualueet
* Näytä tämän alueen viestiketjut
* Edellinen / Seuraava Viestiketju
* Merkitse viestiketju luetuksi
* Aloita uusi ketju
ja sen jälkeen pääsen lukemaan ko. ketjua.
Se on ollut ehkä pari päivää. onko kyse tässäkin tapauksessa omasta koneestani, vai onko niitä muokattu?
sad smiley
Tämä jäi vielä vaille vastausta
http://www.aijaa.com/img/t/00596/2713075.t.jpg
Eli siis tuo lista on älyttömän pitkä...

Kirjoitti: Marjoja65 Viestejä: 255
Päiväys: 11.09.2008 19.51

Lista on 6-kohtainen:eye popping smiley

Päiväys: 12.09.2008 1.55

Mailo, oletko päivittänyt äskettäin selaimesi firefox 3-versioon? (muistelisin, että sinulla oli käytössä firefox smiling smiley)

Päiväys: 12.09.2008 16.46

Joo, kyllä päivitin. Sen jälkeenhän se tulikin eye rolling smiley Hyvä huomio eye popping smiley
Siitäkö se siis johtuuconfused smiley

Päiväys: 15.09.2008 14.26

(Pahoittelut hieman hitaasta vastauksesta, olin viime viikon loppupuolen aika reissupainoitteisissa tunnelmissa!)

Uusi firefox voi tälläisen jutun hyvin tosiaan tehdä; uudessa versiossa firefox "piirtää" tiettyjä juttuja hieman eri tavalla kuin edeltävässä versiossa, mutta eiköhän tuo saa korjattua. Tällä hetkellä olen juuri kaivamassa vian juurta esille smiling smiley

Päiväys: 15.09.2008 14.51

Ja jeppistä, nyt lienee hieman parempi!?

Päiväys: 15.09.2008 17.02

thumbs down Ehdottomasti!

Päiväys: 17.09.2008 13.30

Reseptissä Feta - Chikin [www.kotikokki.net] pienessä Slide Photo ei kaikki kuvat näy, mutta jos klikkaan kuvan suurennuksen, niin pääsee kaikkiin kuviin käsiksi - onko vika minun koneessa vai muualla?

FutoMaki

Päiväys: 17.09.2008 19.57

Lainaus:
FutoMaki
Reseptissä Feta - Chikin [www.kotikokki.net] pienessä Slide Photo ei kaikki kuvat näy, mutta jos klikkaan kuvan suurennuksen, niin pääsee kaikkiin kuviin käsiksi - onko vika minun koneessa vai muualla?
FutoMaki

Se teki samaa tuossa 15:35 - 16:00 ja 17:00 jopa työpaikan koneella. mutta nyt ne kuvat näkyvät tavallisesti slide showssa - kummallisia kummituksia...

FutoMaki

Päiväys: 18.09.2008 4.48

Lainaus:
FutoMaki
Lainaus:
FutoMaki
FutoMaki

Se teki samaa tuossa 15:35 - 16:00 ja 17:00 jopa työpaikan koneella. mutta nyt ne kuvat näkyvät tavallisesti slide showssa - kummallisia kummituksia...

FutoMaki

Vika vain jatkuu... Mutta jos klikkaan tyhjää aluetta, niin saan suurennetun kuvan, kuten kuuluukin - Hallllloooooo - mikäs veijari tämä nyt on?

FutoMaki

Päiväys: 18.09.2008 10.07

Olethan varmasti odottanut, että sivu latautuu loppuun saakka? Välillä sivujen latauksessa voi tulla pientä viivettä ja nuo "selausnapit" tulevat näkyviin oikeastaan ihan viimeisten joukossa. Ainakin jos itse katson omalta koneelta ko. reseptiäsi slide show tuntuisi toimivan nyt normaalisti..

Päiväys: 18.09.2008 11.34

Olen odottanut ja näenhän vasemmasta alakulmasta, milloin sivu on latautunut loppuun, latausilmoitus - Valmis - voihan tietysti olla, ettei kyseiseen ilmoitukseen ole luottamista, siihen minä nyt en ole mikään asiantuntija mitään sanomaan. Seuraan reseptiä. Katsoin eilen muitakin useamman kuvan reseptejä, mutta niissä ei koskaan tapahtunut samaa ilmiötä, kuten Feta - Chikin ohjeessa - No, kuinka vaan...

FutoMaki

Päiväys: 18.09.2008 11.53

Hmm, onpa outoa. Eli ongelma jatkuu edelleen? Mitä selainta käytät ja mitä versiota siitä? Saamme nämä tiedot toki sitenkin, että lähetät meille palautetta [www.kotikokki.net] -palautelomakkeen kautta.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 18.09.2008 11.53.

Kirjoitti: Mustikka Viestejä: 6473
Päiväys: 18.09.2008 22.13

Eikö voisi saada näitä omakuvia samankokoisiksi? Toivoisin, että kaikki kokkiystävät olisivat somissa yhtenäisissä riveissä smiling smiley

Mene sivulle: Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 3 / 65

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu