Kumppanit

Keskustelut » Kotikokki.net:n kuuma linja

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 Seuraava Sivu: 61 / 65

Re: Jotain vikaa
Kirjoitti: FutoMaki Viestejä: 2781
Päiväys: 25.11.2011 2.57

Kiitos tuon ÄÖ - ongelman korjaamisesta, mutta nyt taas tuonne mekaniikan puolelle:

Palvelinta on sitten saanut odottaa oiken antaumuksella ainakin nyt viimeiset 2 tuntia... tuskin tuo johtuu myöhäisen ajan suurista kävijämääristä... Nytkin 309...

Kuvat eivät kaikki välttämättä näy esinäytöissä kuten profiili, resepti, keskustelu jne. Lataaminen vei tuhottomasti aikaa pöytälaatikoiden avaamisessa, jossa vai osa reseptien kuvista näkyi.

Jos avaan reseptin ja klikkaan "kansi"kuvaa suuremmaksi, niin mikä sitä kuvaa leikkaa? Yllätys, yllätys, tuo mainoksen banderoli! Joka hyppi muutenkin silmille aina silloin, kun kursoni vain pyhkäiseekään tai hipaisee kenttää... Varsin ärsyttävää tapa mainostaa...

Päivän reseptissa Lihapiirakat ensimmäistä reseptikuvaa klikatessa tulee ilmoitus: "The requested content cannot be loaded.
Please try again later." Eli sekaisin on taas nämä kuvatoiminnot ja pahasti...

Toivottavasti tämä ei jää vaivaamaan koko viikonlopuksi...

FM

Kirjoitti: isabella Viestejä: 283
Päiväys: 25.11.2011 9.01

Ja, edellisten FM ilmoittamien lisäksi...
Ööö...
Etusivu on ihan valkoinen...
Mainokset kyllä näkyy, mut kaikki muu puuttuu???

confused smiley

Päiväys: 25.11.2011 9.46

Kyllä se muukin on siellä, mutta saa rullata ainakin sivun verran alaspäin...

Noiden resepttikommentien kuvat eivät ole tasariivinä vasemmalla, vaan yksi ja toinen karkaa kuvanleveyden verran oikealle... että aikas on sekaisin.

FM

Päiväys: 25.11.2011 10.08

Lainaus:
FutoMaki
Kyllä se muukin on siellä, mutta saa rullata ainakin sivun verran alaspäin...
Noiden resepttikommentien kuvat eivät ole tasariivinä vasemmalla, vaan yksi ja toinen karkaa kuvanleveyden verran oikealle... että aikas on sekaisin.

FM

Kiitos FM,

onhan ne siellä kaikki pötkössä alhaalla, kun vaan jaksaa painaa PgDn -nappulaa riittävän monta kertaa (3-4 kertaa).
Niin johan löytyy...
Olen vaan niiiin kärsimätön, et ei malta winking smiley

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4123
Päiväys: 25.11.2011 10.09

Sekoittaakohan tai hidastaakohan tätä tuo jumalattoman kokoinen dansukkerin joulukalenterimainos?

Kirjoitti: Eero Viestejä: 2599
Päiväys: 25.11.2011 11.20

Heps! Tuon pitäisi olla korjattu. Tämä vika johtui etusivun "viimeiset kommentit"-nostosta: kommenteista "vuoti" nostoon etusivun rakenteen rikkovia rippeitä, jonka vuoksi etusivu niin sanotusti levähti.

Poistimme nyt toistaiseksi kyseisen noston etusivulta ja palautamme sen piakkoin kun ehdimme tiivistää sen sellaiseksi ettei vastaavaa enää käy.

Futomaki, hidastelusta yöllä, yhden palvelimen kuvapalvelin on kiukutellut aamuyöstä. Tuo ei johdu kuormasta, mutta selvittelemme paraikaa mikä sitä on oikein kiukuttanut.

Päiväys: 25.11.2011 12.47

Kiva, että korjauspuuhat ovat käynnissä thumbs down

FM

Kirjoitti: peetu1 Viestejä: 8237
Päiväys: 01.12.2011 9.26

Kuinka ei näy enää keltä on saanut peukun???
Vaikka kuinka koetan käpälöidä, kun on mukamas peukkuja tullut, ketä nyt osaan kiittäääääää??? eye rolling smiley

Kirjoitti: metsänvartija Viestejä: 1919
Päiväys: 05.12.2011 10.05

Ei näy joulukalenterissa mitään ? aluksi toimi ok, nyt paripäivää pelkkä tyhjä sivu ?

Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4123
Päiväys: 05.12.2011 10.33

Lainaus:
metsänvartija
Ei näy joulukalenterissa mitään ? aluksi toimi ok, nyt paripäivää pelkkä tyhjä sivu ?
Kyllä tuo ainakin minulla toimii...

Päiväys: 05.12.2011 11.13

Lainaus:
minna bunce
Lainaus:
metsänvartija
Kyllä tuo ainakin minulla toimii...

Toimii täälläkin !

Kirjoitti: muari Viestejä: 1760
Päiväys: 05.12.2011 15.49

Miksköhän en pääse kirjautumaan sisään Mozillalla, mutta Google Chromella toimii moitteettomasti.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 05.12.2011 15.49.

Kirjoitti: AIMATO Viestejä: 2533
Päiväys: 05.12.2011 16.03

Mozillalla oli päivityksiä ja lisäosien tarkastuksia, ehkä syy siinä.

Kirjoitti: muari Viestejä: 1760
Päiväys: 05.12.2011 19.55

Sitä minäkin epäilen, päivitin mozillan 8 versioon, mutta luulis et se toimii vieläkin paremmin???

Kirjoitti: Juri Viestejä: 122
Päiväys: 05.12.2011 21.54

Miksi päivän resepti vaihtuu kesken päivän? Aamulla oli eri resepti kuin illalla. Ei ole eka kerta.

Kirjoitti: timitri Viestejä: 6
Päiväys: 05.12.2011 23.17

Lainaus:
Juri
Miksi päivän resepti vaihtuu kesken päivän? Aamulla oli eri resepti kuin illalla. Ei ole eka kerta.
on tapahtunut ennenkin ???

Kirjoitti: timitri Viestejä: 6
Päiväys: 11.12.2011 1.31

Uusimmissa resepteissä, jos hakee vain kuvallisia, tulee kuitenkin reseptejä joissa ei ole kuvaa, mutta tekijä on muokannut kotikokin ilmoitusta: kuvaa ei ole saatavilla, niin että ko. reseptit näkyvät myös kuvalisiaas hauissa ???????????????

Päiväys: 11.12.2011 17.54

Itseasiassa tuo "ilmoitus" JHawx vastaa teknisesti katsottuna kuvaa ja ei ole näinollen mikään virhe Kotikokin teknisessä toiminnassa.

Tuo ei myöskään ole Kotikokin ilmoitus tai sitä vastaava, vaan Kotikokkilaisen oma protesti synnyttäneensä Kuva - polemiikin tiimoilta.

FM

Päiväys: 12.12.2011 13.42

Jeh, juurikin näin kuin Futomaki yllä kuvailee, eli Kotikokin järjestelmä ei pysty noita erottelemaan oikeista ruokakuvista. Katsotaanpa mitä asialle saadaan tehtyä.

Päiväys: 13.12.2011 1.27

Kuvat tökkii nyt todella pahasti... siis todella pahasti.. Päivän reseptit, uusimmat reseptit jne. siis ihan kaikkialla...

FM

Päiväys: 13.12.2011 11.12

Futomaki, kuvien näkyvyydessä on ollut tuohon aikaan ilmeisesti ongelmia?

Kirjoitti: Ville K. Viestejä: 429
Päiväys: 18.12.2011 22.01

Terve,

Huomasin tässä omaa kuvaustani päivittäessäni, että kuvaukseen laittamani linkki ei suostu ohjaaman oikealle sivustolle, vaan siihen tulee jostain syystä osoitteriville linkin perään teksti "</strong></p>" ja sivu ei lataudu. Kun osoiteriviltä poistaa linkin perästä tuon tekstin, latautuu sivu normaalisti. Mistähän tuossa mahtaa olla kyse? Aikaisemmin tuo linkki on kyllä toiminut mutta nyt ei confused smiley

Eli osoite näkyy siis näin linkkiä klikatessa (ilman lainausmerkkejä)
"http://www.couchsurfing.org/profile.html?id=93T09RA</strong></p>"

vaikka sen kuuluisi näkyä tässä muodossa osoiterivillä:
http://www.couchsurfing.org/profile.html?id=93T09RA

Ihmettelee

Päiväys: 19.12.2011 9.56

Tutkitaanpa asiaa, nähtävästi tekstieditori lisää nyt jostain syystä ylimääräisiä html-tageja linkin tapauksessa loppuun. Kiitos ilmoituksesta smiling smiley

Kirjoitti: marice Viestejä: 1438
Päiväys: 19.12.2011 11.10

Kaikkien teidan profiilikuvat ovat ihan vaaristyneita, paitsi minun.
Eiko kannattaisi jo laittaa suositus, etta kuvan pitaa olla nelion muodossa, jos haluaa sen nakyvan normaalina?

Kirjoitti: Taskuvenus Viestejä: 467
Päiväys: 19.12.2011 18.43

^mun mielestä taas reseptikuvat on edelleen vääristyneitä...pitkään aikaan en oo mitään laittanut ja äsken laittaessa ei näytä kyllä samalta kuin omissa tiedostoissa. No, se ei niinkään haittaa mutta onko muilla KK kovin hidas? Mulla kestää ainakin ihan ikuisuuden sivujen aukeaminen ja latautuminen sad smiley

Päiväys: 19.12.2011 20.15

Lainaus:
Taskuvenus
^mun mielestä taas reseptikuvat on edelleen vääristyneitä...pitkään aikaan en oo mitään laittanut ja äsken laittaessa ei näytä kyllä samalta kuin omissa tiedostoissa. No, se ei niinkään haittaa mutta onko muilla KK kovin hidas? Mulla kestää ainakin ihan ikuisuuden sivujen aukeaminen ja latautuminen sad smiley

Katsoin tuota viimeistä kuvaasi ja tuli ensimmäisenä mieleen kuvankasittelyohjelma, jolla on mahdollisesti muutettu kuvan suhteita? Esim. kuvaa oikaisemalla kuvankäsittelyssä, muutat kuvan mittasuhteita, jotka näkyvät viimeistään KK sovellutuksessa...

Oma, juuri liitetty kuvani, toimiin yleisten KK parameettien mukaan.

Täällä KK sivuilla navigointi sujuu ilman kommelluksia. Alussa oli vaikeuksia, mutta ne johtuivat varmaan koneeni "Päivityksien Tahtotilasta"... smiling smiley

PS.

Kirjoitti: Taskuvenus Viestejä: 467
Päiväys: 20.12.2011 13.43

Mä vaan ihmettelen missä vaiheessa täällä on nuo kuva-asetukset muuttuneet niin paljon koska omat kuvat alusta asti ottanut samalla kameralla ja asetuksilla. Hmpf. Ei jaksais säätää kun muutenkin tosiaan on vähän hidasta ja hermo meinaa palaa kun odottelee sivujen aukeemista. Onko siis tuo kuva-homma meikästä kiinni kun on niin epätasaista kuvien suhteen esimerkkinä nämä [www.kotikokki.net] ?
Kiitos Futo vastauksesta, mä tosiaan joutunen koittaan ettiin kuvankäsittelyä, ellei Joulupukki ole saanut mun hienovaraista vihjettäni uudesta kamerasta... winking smiley

Kirjoitti: metsänvartija Viestejä: 1919
Päiväys: 20.12.2011 20.27

Lainaus:
marice
Eiko kannattaisi jo laittaa suositus, etta kuvan pitaa olla nelion muodossa, jos haluaa sen nakyvan normaalina?

thumbs downthumbs downthumbs down

Kirjoitti: Simoinen Viestejä: 833
Päiväys: 22.12.2011 10.05

Lainaus:
marice

En ole vielä löytänyt mistä tuo profiilikuva vaihdetaan, näkyy vain oletuksena tuo pullapoika...

Edit: löysin sittenkin kun viitsin perehtyä.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 22.12.2011 20.53.

Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 22.12.2011 20.44

Kuvia ei taas meinaa saada millään menemään. Olen nyt koittanut lähettää koko illan ja ei toimi.
Harmi, olis ollut niin komioita joululeipiä.

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 Seuraava Sivu: 61 / 65

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu