Kumppanit

Keskustelut » Juomat ruokien kanssa, ja ilman

Mene sivulle: 1 2 3 4 5 6 7 Seuraava Sivu: 1 / 7

Juomia
Kirjoitti: Lynx Viestejä: 9097
Päiväys: 04.02.2009 14.57

Peetu, laitoin tänne oman ketjun jossa voidaan puhua drinksuista ja muusta.

(Mailo, oletko huomannut uuden aloitustyylini?? Eikös anna laajemman kaistan missä hurjastella? winking smiley )

Peetu, onko siis oikeesti virossa niin halpoja liköörejä??
Onko ne ihan vastaavia tai samoja kun täällä meillä.
Minä itseasiassa tykkään hirvesti tehä drinksuja, mutta yleensä aina tarvitaan pariakin laatua ja ne maksaa kuiteski 6-12 ja siihen pitäs olla se väkeväkin päälle..
En raski satsata kuin tiettyinä pyhinä. Ja silloinkin korkeintaan kolmeen pulloon...

Re: Juomia
Kirjoitti: peetu1 Viestejä: 8237
Päiväys: 04.02.2009 15.06

smiling smiley Kyllä siellä on!! Ainakin siinä missä me käydään satamassa! Ja ainakin viime vuonna! Kyllä ne on ihan samanlaisia. Minusta kans on tosi kivaa sitten aina tehdä isännälle töitten päälle uusi drinksu, ite keksitty tai jo tunnettu! Curacaota en siellä löytänyt, niin ostin laivalta, maksoi jotain 8e ja rapiat päälle. Se maissa suomessa varmaan on paljon kalliimpaa silti! Viinejä kannetaan, valkkaria sieltä, 2,50 halvimmillaan! Ja vodka mäyräkoira, 39e. Nää siis viime vuonna, kun käyttiin marraskuun lopulla! Katsopa Viinarannasta.com, se on satamassa ja edullinen paikka. Kannattaa jättää arkihuolet ja lähteä matkalle,vaikka perheen kanssa! Me mennään huhtikuun alussa uudestaan!!

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 04.02.2009 15.07.

Päiväys: 04.02.2009 15.22

Siis epistä.. Sinne viroon on täältä kyllä aika pitkä matka. Mutta joskus on sellasia juna laiva juttuja.
Vois repästä ja joskus mennäkki!

Päiväys: 04.02.2009 15.28

smiling smiley Mainittakoon, että tässä nyt olen ostellut myös suomesta, kuten tuo Sour apple, on MINUN makuun! Likööriähän se on. Parfait Amorista en oikein tykkää, se on jotenkin niin äiläkkää. Nyt kun löytäs mansikkaliköörille ohjeen. (maasika) .Haluaisin punaisen drinksun, hyvä, ei liian väkevääkään. Jospa se vielä vastaan tulis..vai löytyskö joltakin oiva ohje, kesän juhliin. Täällä näitä ohjeita olen selannut, ihania, mutta ei nekään ole sitä mitä etsin. sad smiley

Päiväys: 04.02.2009 15.31

smiling smiley Niin, nythän niitä on tarjouksia ihan kivoja! Ei muuta kuin suunnittelemaan ja toteuttamaan! Ei se kun kerran lähtee, tulee hinku uudestaan! Ihan samahan se on muittenkin matkojen kanssa.

Päiväys: 04.02.2009 15.31

Meillä on esim. Näistä tullu vahva perinne meiän perheeseen.
Juhlistetaan aina pääsiäistä.
Varmaan 12v sitten työkaveri teki tän mulle ja siitä lähtien olen ollut munaliköörikoukussa smiling smiley

Äitille

Lapsille

Päiväys: 04.02.2009 15.36

Lainaus:
peetu1
smiling smiley Mainittakoon, että tässä nyt olen ostellut myös suomesta, kuten tuo Sour apple, on MINUN makuun! Likööriähän se on.
Minä en hirveesti sitä aplesta tykkää, eikös se ole oikein kirkkaan vihreää. Jossain drinkin seassa menee, mutta olen enemmän tollasen kahvi/manteli/suklaa
ja marjaliköörien ja just munaliköörin ystävä.

Päiväys: 04.02.2009 15.37

smiling smiley Kyllä sillä äiteen posket alkaa lämmetä ja punoittaa kun tuota maistelee! Pitäs ihan koettaa, joko sitä on taas lähettävä alkoon (heh) ...
Minä en muista että olisin munalikööriä juonut.

Päiväys: 04.02.2009 15.38

smiling smiley Joo nuo mainisemasi liköörit on hyviä sekoituksissa, niitä löytyy baarikaapista nytkin.

Päiväys: 04.02.2009 15.40

Kokeile!! Se on niin pehmeää ja hyvää.
Viimeksi mies toi tuliaiseksi lapponian mustikkalikööriä.
Oli ihan ok. eka sekuntti maistu ihan mustikka, mutta se oli liian väkevää minun makuun. Piti lantrata kermalla ja mitä vaan löyty.
En ostais toista kertaa

Päiväys: 04.02.2009 15.41

Jaa-aa. Mikähän olis mun lemppari, mulle uutena tuo Sour Apple, vodkaa/puolukkamehulla ja ihan omalla mehulla mitä teen syksyisin!

Päiväys: 04.02.2009 15.43

Minä tein sitä raparperilikööriä ja oli hyvää!!
Mustikoita tuli niin vähän etten raskinu...
Aion kokeilla ens syksynä jotain enemmänkin, kun onnistu niin hyvin tuo raparperi.

Päiväys: 04.02.2009 15.47

smiling smiley Ai niin.Geme de Menthe on lopetettu. Sanoivat mulle kun kävin täydennystä tekemässä listan kanssa. Grand marnier gream on loppunut, vihreä grenatiini on loppunut. Siis aina tuli ei oota niin viimein alkoi iloista myyjääkin naurattaa ja minua, että hän haki varastosta mulle sekoittimen lohdutukseksi, sellaisen mainosjutun, kivaa, sitä juuri kaipasinkin!

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 04.02.2009 16.28.

Päiväys: 04.02.2009 15.51

smiling smiley Joo minua himottaa tuo raparperi viini!!! Kesällä sitä ja sopis varmaan mansikat siihen ,ainaskin vähän. Mulla pulputtaa täällä se Ruusunmarjaviini jo viimesiään! Perjantaina kun isäntä on koko päivän kotona, kun menee yövuoroon, lapotaan ja laitetaan käymisen pysäytysaine! Kun se on kirkastettu joskus, niin tulee varmaan kaunista ainakin!!! Mausta en tiedä, mutta toivon ,että tulis hyvää!!

Kirjoitti: Mailo Viestejä: 13183
Päiväys: 04.02.2009 17.49

Lainaus:
Lynx
Peetu, laitoin tänne oman ketjun jossa voidaan puhua drinksuista ja muusta.
(Mailo, oletko huomannut uuden aloitustyylini?? Eikös anna laajemman kaistan missä hurjastella? winking smiley )

thumbs downthumbs downthumbs down

Päiväys: 04.02.2009 17.52

Onpas siitä aikaa, mutta minäkin väsäsin drinkkejä yhteen aikaan enemmänkin.
Tässä On the rocks -ketju.
Se alkaa lasien valitsemisesta... drikkeihin..

Päiväys: 04.02.2009 17.57

Lainaus:
peetu1
:Nyt kun löytäs mansikkaliköörille ohjeen. (maasika) .Haluaisin punaisen drinksun, hyvä, ei liian väkevääkään. Jospa se vielä vastaan tulis..vai löytyskö joltakin oiva ohje, kesän juhliin. Täällä näitä ohjeita olen selannut, ihania, mutta ei nekään ole sitä mitä etsin. sad smiley
Siis etsitkö mansikkaliköörille ohjetta, vai drikkiä mansikkalikööristä?

Päiväys: 04.02.2009 18.02

smiling smiley Hei Mailo, drinkkiä johon tulis mansikkalikööriä kun sitä on, maasikaa...

Päiväys: 04.02.2009 18.07

[www.drinkkiklubi.com]
täällä n. 10 drinkkiä jossa mansikkalikööriä.

Kirjoitti: AIMATO Viestejä: 2536
Päiväys: 04.02.2009 18.28

Kävisikö nämä
Hockey: 4cl vodkaa, 4cl mansikkalikööriä, 12cl redbull-energiajuomaa.
Rantsun hohde: 2cl metsämansikkalikööriä, 2cl kossua, 1dl caribez-limsaa.
Metsämansikkamaito: 2cl Finlandia vodkaa, 2cl metsmaasikasta, maitoa, jäitä.

Kirjoitti: EevaKV Viestejä: 2623
Päiväys: 04.02.2009 18.32

Lainaus:
AIMATO
Kävisikö nämä
Hockey: 4cl vodkaa, 4cl mansikkalikööriä, 12cl redbull-energiajuomaa.
Rantsun hohde: 2cl metsämansikkalikööriä, 2cl kossua, 1dl caribez-limsaa.
Metsämansikkamaito: 2cl Finlandia vodkaa, 2cl metsmaasikasta, maitoa, jäitä.

Ei energiajuomia alkoholin kanssa, ei missaan tapauksessa!!! Juomista on vaikka kuinka paljon
tutkimuksia, ilman ja alkoholin kanssa. Meilla on toissa kayty tarjoamassa ilmaisnaytteita ja aina ja joka kerta esittelijat on maininneet, etta ei saa sekoittaa alkoholiin

[www.tohtori.fi]

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 04.02.2009 18.40.

Päiväys: 04.02.2009 19.26

smiling smiley Metsmaasikamaito kuulostaa minun suuhun kaatuvalta! Redpullia en tykkäiskään laittaa. Elikä minäpä kohta puoleen teen tuon drinkin, ja maistan. Vain maistan! Liköörissä on sokeria! drinking smiley spinning smiley sticking its tongue out

Päiväys: 04.02.2009 19.37

smiling smiley Finlandiaa ei ollut, mutta Verdiä löytyy vaikka kuin. Ihanan vaaleanpunaista, jäätkin loppu. No kyllä makuun pääsin. Jätän loput miehelle. Maistoin, että hyvää oli, kyllä tollaisen illalla vois silloin tällöin imasta. Noita vaan ei juo, kun yhen tai kaksi. Tein muuten sitruunajuomaa, omaani. Sepä vois olla siltään drinkkien sekoituksiin. Se on hyvää! Ja mietin miks en ole sitä aiemmin tehnyt. Tehdään samalla tavalla kuin puolukkatuoremehu. On raikasta muuten, onko joku muu tehnyt sitä koskaan! Pitääkin laittaa kuva ohjeeseen kohta.

Päiväys: 04.02.2009 20.12

Mansikkayllätys
2 cl Vodka
2 cl Mansikkalikööri(Metsmaasika Wild Strawberry)
8 cl Sitruunalimsa(Sprite)
1 cl Mustaherukkamehu

Kirjoitti: patakokki Viestejä: 189
Päiväys: 04.02.2009 20.44

Eipä kyllä ole nämä TALLINNAN halvat likörit (LIVIKO LIKÖRS) likööreitä nähneetkään, mitä lie mansikkaesanssia ja vodkaa HYI thumbs upthumbs upthumbs up Toista kertaa en erehdy !

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 04.02.2009 20.46.

Päiväys: 04.02.2009 20.46

sad smiley No voi...

Päiväys: 04.02.2009 20.48

smiling smiley Kyllä maistuu ihan hyvälle!!!! grinning smiley

Kirjoitti: patakokki Viestejä: 189
Päiväys: 04.02.2009 20.48

Toista se on kotimainen Marlin tai Piispasen aidoista marjoista uutettu Lakka tai Mesimarja drinking smileydrinking smileydrinking smiley karpaloa unohtamatta thumbs downthumbs downthumbs down

"Jokainen tuotteemme on läpikäynyt tarkat laboratorio- ja makutestit jo ennen tuotantoon pääsyään. Vain parhaat ja aidot raaka-aineet kelpuutetaan ja jalostetaan eheällä ketjulla luonnosta lasiin. Tuotekehityksellä haemme kuluttajan makutottumuksista lähtevää tasapainoa ja oikeita seossuhteita. Lähtökohtamme on, että tuotteemme on valmis vasta nautittuna."

Raaka-aineet saloilta ja soilta käsin poimien!

[www.lignellpiispanen.fi]

Muokattu 4 kertaa. Muokattu viimeksi 04.02.2009 20.56.

Päiväys: 04.02.2009 20.49

smiling smiley Pittää ostaa, kun halavalla saa! En nää näissä mitään vikaa, mutta ainahan saa olla erimieltä! moody smiley

Päiväys: 04.02.2009 21.01

Minulle kelepais varmasti ne vironkin "litkut"
Työkaverilta sain joitain maistaa kun oli virolainen ja hyvää oli.

Mene sivulle: 1 2 3 4 5 6 7 Seuraava Sivu: 1 / 7

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu