Kumppanit

Keskustelut » Meidän keittiössämme - yleistä keskustelua

Hiiliteräspannuja Tampereelta?
Kirjoitti: Suvisusanna Viestejä: 29
Päiväys: 14.08.2012 10.40

Olen kovin kiinnostunut hiiliteräksisestä paistinpannusta ja mieluusti kuulisin kokemuksia, netistä olen löytänyt vain hyviä lausuntoja kyseisestä materiaalista. Ennenkaikkea kiinnostaa mistä olette mahdollisesti omanne tilanneet, chez marius näyttää ainakin olevan usein otsikoissa mutta saisiko näitä ihan livenä nähtyä eli onko tiedossanne paikkaa joka esimerkiksi Tampereella myisi näitä? Kiitosta taas etukäteen.. smiling smiley

Re: Hiiliteräspannuja Tampereelta?
Kirjoitti: Taskuvenus Viestejä: 467
Päiväys: 14.08.2012 11.28

Ei oo tietoa saako suoraan jostain Tampereelta nyt mutta voisit lähettää kyselyä vaikka tänne keittiö-ja kattausvälineiden erikoisliikkeeseen:
[www.keittiokattaus.fi]
Ja siis mariuksesta mun kässätäkseni pystyy kyllä tilaamaan kotiinkuljetuksena tuotteita. Kysele ja pyydä tarjouksia tai suosituksia mistä voisi löytyä smiling smiley

Kirjoitti: Hörvelö Viestejä: 4018
Päiväys: 14.08.2012 14.36

en tiedä, kuuluko Keittiöelämän valikoimaan, mutta ainahan voi soittaa ja kysyä..

[www.keittioelamaa.fi]

Päiväys: 14.08.2012 19.39

Lainaus:
Taskuvenus
Ei oo tietoa saako suoraan jostain Tampereelta nyt mutta voisit lähettää kyselyä vaikka tänne keittiö-ja kattausvälineiden erikoisliikkeeseen:
[www.keittiokattaus.fi]
Ja siis mariuksesta mun kässätäkseni pystyy kyllä tilaamaan kotiinkuljetuksena tuotteita. Kysele ja pyydä tarjouksia tai suosituksia mistä voisi löytyä smiling smiley

Kiitos, kysytään huomenna tuoltakin smiling smiley

Päiväys: 14.08.2012 19.40

Lainaus:
Hörvelö
en tiedä, kuuluko Keittiöelämän valikoimaan, mutta ainahan voi soittaa ja kysyä..
[www.keittioelamaa.fi]

Kysynpä tuoltakin, kiitos. Tuo chez marius tuntuu ainakin olevan suositeltu paikka joten sinne ehkä tilaus menee kunhan vaan pääsisi ensin hiveltämään moista pannua livenä smiling smiley

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 14.08.2012 19.41.

Kirjoitti: zora Viestejä: 2957
Päiväys: 14.08.2012 21.22

En ausu Suomessa,joten en voi Tampereen tarjontaa kommentoida.Täällä saksassa näitä pannuja saa jokaisesta kokkipuodista aika kalliiseen hintaan,netistä paljon edullisimmin.
Ne pitää "sisäänpolttaa" suolalla ja perunansiivuilla,paitsi ei kuulemma "turk" firman pannuja.Turkit ovat aika kalliita,itse tilasin kolme pannuani netistä puoleen hintaan verrattuina noihin merkkipannuihin.
Parhaalla tahdollakaan ei sen takomom nimi muistu mieleen,josta ne jo vuosia sitten tilasin.
Nämä pannut ovat aivan vertaansa vailla,lihat ja paistetut perunat esimerkiksi onnistuvat näissä pannuissa optimaalisesti.
Niitä pitää hoitaa ja helliä,jos teet niin,voit jättää perillisillesi fantastisen pannun.Niihin tulee huolellisessa käytössä patina,joka on kuin luonnolinen teflon pinta...Voin vain suositella kaikille kotikokeille.

Päiväys: 15.08.2012 20.49

Lainaus:
zora
En ausu Suomessa,joten en voi Tampereen tarjontaa kommentoida.Täällä saksassa näitä pannuja saa jokaisesta kokkipuodista aika kalliiseen hintaan,netistä paljon edullisimmin.
Ne pitää "sisäänpolttaa" suolalla ja perunansiivuilla,paitsi ei kuulemma "turk" firman pannuja.Turkit ovat aika kalliita,itse tilasin kolme pannuani netistä puoleen hintaan verrattuina noihin merkkipannuihin.
Parhaalla tahdollakaan ei sen takomom nimi muistu mieleen,josta ne jo vuosia sitten tilasin.
Nämä pannut ovat aivan vertaansa vailla,lihat ja paistetut perunat esimerkiksi onnistuvat näissä pannuissa optimaalisesti.
Niitä pitää hoitaa ja helliä,jos teet niin,voit jättää perillisillesi fantastisen pannun.Niihin tulee huolellisessa käytössä patina,joka on kuin luonnolinen teflon pinta...Voin vain suositella kaikille kotikokeille.

Samaa olen lukenut näistä etukäteistoimenpiteistä ja kestävyydestä kun opitää pannusta hyvää huolta. Ajattelin tilata chez mariuksesta tälläisen [kauppa.chezmarius.fi] Näitä on ainakin kehuttu monessa paikassa.
Kiitos sinulle paljon neuvoistasi smiling smiley

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu