Kumppanit

Keskustelut » Meidän keittiössämme - yleistä keskustelua

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 60 / 69

Re: Meillä leivottua
Kirjoitti: minna bunce Viestejä: 4123
Päiväys: 23.10.2011 14.35

Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
minna bunce
Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
minna bunce
Ei pidä paikkaansa smiling smiley Minä en pidä makeasta, en valehtele ja makuaistikin on tallella! Minun osalta kaikki makeat jälkiruoat, kakut ja leivonnaiset jäävät aina syömättä.

Vaikuttaa siltä että valehtelet räikeästi paitsi meille, myös itsellesi.
Äläpäs höpötä joutavia Simoinen.

Minä en koskaan paukuta ikeniäni turhaan, vaan sanon suoraan miten asiat ovat.
No sinä et voi yksinkertaisesti tietää kaikkien ihmisten makutottumuksia, sehän on ihan päivänselvää. Joten turhanpäiväistä löpinää sieltä nyt jokatapauksessa tulee winking smiley

Kirjoitti: Simoinen Viestejä: 833
Päiväys: 23.10.2011 15.08

Lainaus:
minna bunce
Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
minna bunce
Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
minna bunce
Ei pidä paikkaansa smiling smiley Minä en pidä makeasta, en valehtele ja makuaistikin on tallella! Minun osalta kaikki makeat jälkiruoat, kakut ja leivonnaiset jäävät aina syömättä.

No sinä et voi yksinkertaisesti tietää kaikkien ihmisten makutottumuksia, sehän on ihan päivänselvää. Joten turhanpäiväistä löpinää sieltä nyt jokatapauksessa tulee winking smiley

Makuja on vain kaksi, hyvä ja huono.

Päiväys: 23.10.2011 15.37

Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
minna bunce
Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
minna bunce
Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
minna bunce

Makuja on vain kaksi, hyvä ja huono.
Kumpikahan niistä teikäläisellä mahtaa olla grinning smiley

Päiväys: 23.10.2011 17.02

Lainaus:
minna bunce

Minun maussani ei ole moitteen sijaa.

Päiväys: 23.10.2011 17.29

Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
minna bunce

Minun maussani ei ole moitteen sijaa.
Sinun kanssasi sitä ei järkiperäisiä juttuja saa aikaan, mutta meneehän tämä tälläkin tavalla *askaa jauhaessa. Leppoisa sunnuntai, kun talon kaikki miehet nukkuvat vatsa täynnä smiling smiley Mitenkähän sinä yleensä olet ruokapalstalle eksynyt, kun sinua ruoka ei voisi jutuistasi päätellen vähempää kiinnostaa? Kaikki on aina "sitä tahi tätä pilaantunutta kaapin periltä".
Suorapuheisuus on hyve mielestäni, mutta junttimaisuus onkin taas toinen juttu.

Päiväys: 23.10.2011 17.47

Innovatiivisten reseptien perässä minä tänne alun perin eksyin. Kyllähän sitä kuka hyvänsä kokkailee jos varta vasten ostelee eineet reseptin mukaan, mutta kun tarkoitus onkin käyttää sitä mitä sattuu olemaan käsillä vaaditaankin enemmän mielikuvitusta. Täältä on löytynyt paljon hyviä niksejä ruuanlaittoon, esimerkiksi tuo teepallon käyttö kokonaisten mustapippureitten kanssa.

Päiväys: 23.10.2011 17.48

Lainaus:
Simoinen
Innovatiivisten reseptien perässä minä tänne alun perin eksyin. Kyllähän sitä kuka hyvänsä kokkailee jos varta vasten ostelee eineet reseptin mukaan, mutta kun tarkoitus onkin käyttää sitä mitä sattuu olemaan käsillä vaaditaankin enemmän mielikuvitusta. Täältä on löytynyt paljon hyviä niksejä ruuanlaittoon, esimerkiksi tuo teepallon käyttö kokonaisten mustapippureitten kanssa.
thumbs down

Kirjoitti: mila Viestejä: 895
Päiväys: 24.10.2011 22.30

Makee juttu smiling smiley [www.iltalehti.fi]

Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 30.10.2011 15.36

Nyt olis varmaan näiden tekemisen aika, onhan nyt halloween-viikonloppu, vai kuinka?
[www.kotikokki.net]

Päiväys: 30.10.2011 15.46

No niin, unohdin ne halloween-partyt jotka kylillä olisi eilen ollut. Ehkä parempi niin, viime vuonna onnistuin kaatamaan kaljatuopin naispuolisen työkaverin syliin.

Kirjoitti: Jasmine85 Viestejä: 633
Päiväys: 30.10.2011 20.56

Näitä innostuin äsken tekemään vielä myöhäis-iltapalaksi ja huomiselle päivälle: [www.kotikokki.net]

Kirjoitti: muotoilua Viestejä: 7
Päiväys: 01.11.2011 13.28

Millaisia leipomotuotteita ei saa vielä kaupasta? Ollaan kaverin kanssa perustamassa leipomoa ja haluaisimme tuoda kauppoihin uudenlaisia tuotteita! Sekä suolaisia että makeita ideoita on hakusessa. Kiitti vinkistä jo etukäteen!

Päiväys: 01.11.2011 15.04

Lainaus:
muotoilua
Millaisia leipomotuotteita ei saa vielä kaupasta? Ollaan kaverin kanssa perustamassa leipomoa ja haluaisimme tuoda kauppoihin uudenlaisia tuotteita! Sekä suolaisia että makeita ideoita on hakusessa. Kiitti vinkistä jo etukäteen!

Rasvarieskaa?

Kirjoitti: zora Viestejä: 2957
Päiväys: 01.11.2011 17.56

Raikkaita,ei mitään ällömakeita kakkuja,joissa kreemit liimautuvat kitalakeen.Käytä kunnon voita ja kermaa leivonnaisiin ja vähemmin sokeria.Kuohkeita rahkatorttuja kunnon aineista. Juureen tehtyä ruisleipää,tuoteselostus:täysijyväruis,juuri,suola ja vesi.
Jo aamuvarhaisella rapeita sämpylöitä,tietenkin itse leivottuja.
Tämä kaikki on tietysti työlästä ja maksaa aikaa ja rahaa,mutta luulisin asiakkaiden kuitenkin maksavan laadusta.Minä ainakin tulisin asioimaan tällaiseen leipomoon.Suomessa käydessäni en ole yhteenkään kunnolliseen osunut.Aina vaan munkkipossua,viineriä ja ällöttäviä kreemileivoksia.

Päiväys: 02.11.2011 0.20

Rasvarieskaa

Tuo kuulostaa jännältä, voisitko vähän tarkentaa? Rieskat ovat kyllä hyviä ja on muuten ihme, ettei variaatioita ole kauheasti, perunaa yms. sentään, mutta voisi olla vaikka mitä!?

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 02.11.2011 0.21.

Päiväys: 02.11.2011 0.25

Lainaus:
zora
Raikkaita,ei mitään ällömakeita kakkuja,joissa kreemit liimautuvat kitalakeen.Käytä kunnon voita ja kermaa leivonnaisiin ja vähemmin sokeria.Kuohkeita rahkatorttuja kunnon aineista. Juureen tehtyä ruisleipää,tuoteselostus:täysijyväruis,juuri,suola ja vesi.
Jo aamuvarhaisella rapeita sämpylöitä,tietenkin itse leivottuja.
Tämä kaikki on tietysti työlästä ja maksaa aikaa ja rahaa,mutta luulisin asiakkaiden kuitenkin maksavan laadusta.Minä ainakin tulisin asioimaan tällaiseen leipomoon.Suomessa käydessäni en ole yhteenkään kunnolliseen osunut.Aina vaan munkkipossua,viineriä ja ällöttäviä kreemileivoksia.

Hyvät raaka-aineet ja tuoretta oikeaan aikaan! Joo ja tuo raikkaus on hyvä pointti - mikähän olisi herkullista mutta raikasta, jota olisi suht kätevä valmistaa?

Päiväys: 02.11.2011 10.12

Lainaus:
muotoilua
Rasvarieskaa
Tuo kuulostaa jännältä, voisitko vähän tarkentaa? Rieskat ovat kyllä hyviä ja on muuten ihme, ettei variaatioita ole kauheasti, perunaa yms. sentään, mutta voisi olla vaikka mitä!?

Joskus joensuussa tullut syötyä. Kai se on muuten tavallista ohrarieskaa, mutta päälle on ladottu läskistä siankylkeä ennen paistamista.

Kirjoitti: Riitta-Mummo Viestejä: 3262
Päiväys: 02.11.2011 12.26

Reissuun lähdössä lastenlasten luo Ouluun ja tuliaisiksi pyydettiin Alluja, isoja, mummin omalla reseptillä tehtynä.
[www.kotikokki.net]

Päiväys: 03.11.2011 14.51

Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
muotoilua
Rasvarieskaa

Joskus joensuussa tullut syötyä. Kai se on muuten tavallista ohrarieskaa, mutta päälle on ladottu läskistä siankylkeä ennen paistamista.

Kuulostaa herkulliselta! Muutenkin voisi rieskasta kehittää jonkinlaisia "pizzaversioita", päällehän voisi laittaa vaikka mitä ennen paistamista?!

Päiväys: 03.11.2011 14.55

Lainaus:
Riitta-Mummo
Reissuun lähdössä lastenlasten luo Ouluun ja tuliaisiksi pyydettiin Alluja, isoja, mummin omalla reseptillä tehtynä.
[www.kotikokki.net]

"Mummin iso Allu" kuulostaa houkuttelevalta, mutta en kyllä saa nyt päähäni, millainen tuote on kyseessä smiling smiley Pieni taustoistus ja valokuvakin olisi poikaa!

Tuleeko muita mieleen, tässä oikein vesi herahtaa kielelletongue sticking out smiley

Kirjoitti: koti-isä Viestejä: 4918
Päiväys: 03.11.2011 22.55

Tuosta Riitta-mummon linkistä löytyy informaatiota kuvan kera!smiling smiley

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 03.11.2011 22.56.

Päiväys: 03.11.2011 23.41

Lainaus:
koti-isä
Tuosta Riitta-mummon linkistä löytyy informaatiota kuvan kera!smiling smiley

No hitsi grinning smiley Kiitti!
Hyvän näköisiä! Allu olisi hyvä myyntinimikin, heh!
Tosiaan omalta tiskiltä voisi näitä myydä, yms. piirakoita ja muita - sitten pitäisi olla helposti pakattavia tuotteita, joita voisi laittaa kauppoihin myyntiin! Leipä, pulla, keksi... mutta millaisia?! Pakkausratkaisuihin ei aluksi ole kauheasti varaa satsata... Toki etiketit ja semmoiset nyt tietenkin.

Kirjoitti: tarja2 Viestejä: 1466
Päiväys: 04.11.2011 9.39

Suklaapiirakan aattelin tekasta.spinning smiley sticking its tongue out

Kirjoitti: Hörvelö Viestejä: 4019
Päiväys: 05.11.2011 19.08

sitruunakakku, kun eiliset mustikkamuffinssit, joita en pakastanut, onkin herkuteltu
[www.myllynparas.fi]

mutta sokerina ruokosokeri ja jauhona speltti smiling smiley

Kirjoitti: leena47 Viestejä: 1699
Päiväys: 05.11.2011 19.27

Kahvileiväksi pyöräytin marjaista piirakka.
Pohja Mamman omenapiirakkareseptillä, päälle ropsautin pakasteesta mustikoita ja vadelmia.

Kirjoitti: TwilightGirl Viestejä: 81
Päiväys: 06.11.2011 13.37

Eilen leivottiin Amerikan Suklaamuffineja smiling bouncing smiley

Kirjoitti: mila Viestejä: 895
Päiväys: 06.11.2011 16.18

Maustekakkua, johon tavallisen siirapin tilalle itse tehtyä mandariinisiirappia.Sopii muuten kuin nyrkki silmään winking smiley

Kirjoitti: matlust Viestejä: 1075
Päiväys: 06.11.2011 16.31

Kanelipullia vanhentuneesta maidosta ja Dinkel/Spelttibaquetter.

Päiväys: 06.11.2011 16.57

Lainaus:
matlust

Minulle marmatetaan jos hyödynnän vanhentuneita elintarvikkeita ruuanlaitossa. Muille se on ilmeisesti sallittua.

Kirjoitti: matlust Viestejä: 1075
Päiväys: 06.11.2011 17.13

Lainaus:
Simoinen
Lainaus:
matlust

Minulle marmatetaan jos hyödynnän vanhentuneita elintarvikkeita ruuanlaitossa. Muille se on ilmeisesti sallittua.
Nyt kyllä putosin pois kyydistä????? TÄH??????

Mene sivulle: Edellinen Ensimmäinen... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ...Viimeinen Seuraava Sivu: 60 / 69

Viesti
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata viestiketjuihin tai aloittaa uusia. Jos sinulla ei vielä ole tunnusta, käy rekisteröitymässä täällä. Rekisteröityminen ei maksa mitään, mutta saat käyttöösi paljon muitakin kivoja ominaisuuksia.

x

He saavat tästä huomautuksen suoraan.

0 / 0 ystävää valittu